حساب کاربری سامانه جاما

1397/08/30 / سامانه جاما حساب کاربری سامانه جاما

سامانه جامع املاک و مشاورین املاک (جاما) از آغاز زمان فعالیت در زمینه املاک اینترنتی، برای آژانس ها، مشاورین املاک و متقاضیان املاک این امکان را فراهم آورده که کاربر ها به آسانی آگهی املاک خود را در سامانه جاما ثبت کنند و متقاضیان املاک نیز این آگهی ها را با دسته بندی های مختلف از نوع کاربری ملک تا رده قیمت و شهر و محله به آسانی جستجو کنند و ملک مورد نظر خود را پیدا کنند.

در گذشته ثبت آگهی های املاک به صورت عمومی، بدون محدودیت و به صورت رایگان برای همگان قابل دسترسی و استفاده بود. در آخرین به روز رسانی در سامانه جاما، امکان ثبت نام و افتتاح حساب نیز برای کاربر های این سامانه فراهم شده است که آژانس های املاک، مشاورین املاک و اشخاص حقیقی می توانند با تکمیل اطلاعات فردی و تایید شماره تماس در سامانه جاما عضو شوند. حساب کاربری شخصی و تجاری این امکان را به کاربران سامانه جاما می دهد که مثل گذشته آگهی املاک خود را ثبت و در صورت نیاز مدیریت و به روز رسانی کنند.

اشخاصی که در گذشته در خبرنامه سامانه جاما ثبت نام کرده بودند از اولین کسانی هستند که حساب کاربری برای آنها فعال شده است که بر اساس اطلاعات موجود در خبرنامه ای که از طریق پست الکترونیک دریافت کرده اند می توانند به حساب کاربری خود وارد و اطلاعات خود را به روز رسانی کنند.

مدیران آژانس های املاکی که تا کنون حساب کاربری در سایت نداشته اند، می توانند با ثبت نام به عنوان مدیر آژانس املاک در سامانه جاما، اطلاعات آژانس املاک و مشاورین خود را نیز در سامانه جاما به روز رسانی و مدیریت کنند. مدیرانی که حساب کاربری شخصی دارند نیز می توانند با استفاده از گزینه تماس با ما درخواست ارتقای حساب کاربری خود را اعلام کنند.

مشاورین املاک نیز می توانند هم به صورت زیر مجموعه دفتر املاک و هم به صورت شخصی در سامانه جاما ثبت نام و فعالیت کنند. سامانه جاما هیچ گونه محدودیتی برای فعالیت مشاورین املاک مستقل لحاظ نکرده و این اشخاص با رعایت قوانین و شرایط استفاده از سایت جاما به فعالیت خود در این سامانه اینترنتی ادامه دهند.

در صورتی که در استفاده از ثبت نام، ورود به حساب کاربری و یا استفاده از امکانات جدید مشکلی داشتید، می توانید با پشتیبانی سامانه جاما تماس بگیرید و مشکل خود را بیان کنید. ما در سامانه جامع املاک و مشاورین املاک در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی می کنیم.

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات