ابزار کاربردی سامانه جاما

1397/09/27 / سامانه جاما ابزار کاربردی سامانه جاما

سامانه جامع املاک و مشاورین املاک (جاما) همیشه در زمینه ارائه خدمات برای متقاضیان املاک تلاش کرده تا با نوآوری و خلاقیت شرایط و امکاناتی را فراهم بیاورد تا آژانس ها، مشاورین و متقاضیان املاک به راحتی به نیاز های خود برسند. استفاده از تکنولوژی های روز دنیا برای ثبت اطلاعات املاک به صورت آگهی و امکان دسترسی به املاک در استان ها و شهر های مختلف بدون محدودیت زمانی و مکانی یکی از اهداف اصلی سامانه جاما است. برای سهولت در ثبت آگهی املاک و امکان جستجوی املاک بر اساس نوع کاربری ملک، قیمت، متراژ و موقعیت ملک گروه فنی سامانه جاما همیشه در تلاش بوده است که بهترین امکانات را به ساده ترین شکل ممکن برای کاربران فراهم کند.

در چند روز گذشته با تلاش گروه فنی در سامانه جاما امکانات جدیدی طراحی و اجرا شده است که کاربران به راحتی با استفاده از این ابزار مشکلاتی که در گذشته داشته اند را به راحتی بر طرف کنند. همیشه یکی از سخت ترین کار ها در انجام معاملات ملکی، محاسبه کمیسیون فروش و یا اجاره ملک بر اساس مصوبه اتحادیه املاک بوده است. متاسفانه در برخی موارد به دلیل نا آگاهی و سوء استفاده هزینه کمیسیون ملک به صورت نا صحیح محاسبه و از مشتری اخذ شده است که بر اساس مصوبه و قوانین اتحادیه املاک قابل پیگیری و اعمال قانون می باشد.

متقاضیان املاک از این به بعد می توانند با استفاده از ابزار های کاربردی سامانه جاما، هزینه کمیسیون اجاره ملک، هزینه کمیسیون فروش ملک را محاسبه و از مبلغ دقیق این کمیسیون که بر اساس مصوبه اتحادیه املاک تعیین می شود، مطلع شوند. همچنین متقاضیان املاک می توانند به استفاده از ابزار تبدیل رهن و اجاره با توافق مالک هزینه اجاره ماهیانه را به رهن و بر عکس تبدیل کنند.

ما در سامانه جاما همیشه در تلاش هستیم تا بتوانیم خدمات و امکانات بیشتری را برای شما طراحی و به مرحله اجرا برسانیم. برای دسترسی به مجموعه ای از ابزار کاربردی در سامانه جاما، شما می توانید به سایت ابزار جاما مراجعه و از این ابزار به صورت رایگان و بدون نیاز به ثبت نام در سامانه جاما استفاده کنید.

دیدگاه ها 5 نظر

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
  2. کاربر ناشناس

    شکایات از عملکرد مشاوران املاک رو کجا ثبت کنم؟

  3. کاربر ناشناس

    شکایات از عملکرد مشاوران املاک رو کجا ثبت کنم؟

  4. سامانه جاما

    با عرض سلام، برای شکایت از فعالیت آژانس های املاک و مشاوران املاک به صورت رسمی می توانید به اتحادیه املاک شهر و منطقه مورد نظر خودتون مراجعه کنید. اگر آژانس و یا مشاور املاک در سامانه جاما فعالیت می کند، می توانید در سایت سامانه جاما با مراجعه به صفحه اختصاصی آژانس و یا مشاور املاک، نظر خود را درباره فعالیت و عملکرد مجموعه و یا شخص در قسمت نظرات در قسمت پایینی صفحه ثبت کنید. این نظرات به صورت عمومی برای همه کاربرها قابل نمایش است. در صورت نیاز به شکایت و پیگیری قانونی باید به اتحادیه املاک مراجعه کنید.

  5. کاربر ناشناس

    خب اگه امکان شکایت اینجانیستش پس دقیقا واس چیه؟یعنی نرخ تبدیل و.‌‌.‌. فقط!!!!! فقط تعریف تمجیدکنیددوستان ودگر هیچ.

  6. کاربر ناشناس

    سلام اگه واقعا خواسته باشید کاری واسه مردم انجام بدین یه ستونی واسه شکایت هم درست کرده بودید متاسفم براتون

برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات