اولین وبلاگ در سامانه جاما

1397/07/14 / عمومی اولین وبلاگ در سامانه جاما

سامانه جامع املاک و مشاورین املاک (جاما) بیش از دو سال پیش با هدف خدمات رسانی غیر حضوری و سریع برای متقاضیان املاک، آژانس ها و مشاورین املاک به مرحله طراحی و توسعه رسید و فعالیت آزمایشی خود را به مدت یک سال ادامه داد. با توجه به استقبال چشم گیر مردمی از خدمات این سامانه، فعالیت به صورت جدی تر و تخصصی تر ادامه پیدا کرد.

امروز بعد از گذشت بیش از دو سال فعالیت سامانه جاما در زمینه ملک و املاک به صورت اینترنتی و خدمات رسانی به صورت غیر حضوری و مجازی، سامانه جاما امکانات و خدمات جدیدی را برای کمک به متقاضیان املاک و آژانس های املاک راهاندازی می کند. برای ایجاد ارتباط بهتر و معرفی خدمات و امکانات جدید، از این پس مطالب مورد نیاز کاربران در قسمت وبلاگ سامانه جاما منتشر می شود.

وبلاگ سامانه جاما با دسته بندی خدمات، اخبار مربوط به سامانه، تغییرات و تعمیرات زمان بندی شده و اتفاقات روز کشور را در بر خواهد گرفت. مطالب و اطلاعات منتشر شده در وبلاگ جاما به منظور اخبار رسمی بازار ملک و املاک نمیباشد و فقط جنبه اطلاع رسانی دارد. برای باز نشر این مطالب نیاز به اخذ گواهی کتبی نمیباشد و با درج منبع بلامانع است.

وبلاگ جاما از طریق سایت سامانه جاما و سایت اختصاصی وبلاگ جاما قابل دسترسی است و کاربران می توانند پس از ثبت نام و ورود به سامانه جاما، نظرات و دیدگاه های خود را در مورد هر مطلب ثبت و منتشر کنند. شما می توانید با دنبال کردن وبلاگ سامانه جامع املاک و مشاورین املاک از آخرین تغییرات در سامانه جاما و خدمات جدید آگاه شوید.

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات