راه اندازی سامانه اخبار جاما

1399/08/06 / سامانه جاما راه اندازی سامانه اخبار جاما

سامانه جامع املاک و مشاورین املاک همیشه در تلاش بوده تا بتواند نیاز متقاضیان و فعالان حوزه املاک را در ایران برآورده کند. در راستای اطلاع رسانی و تحقق این هدف، سامانه اخبار جاما در روز 12 شهریور ماه سال 1399 راه اندازی و در دسترس عموم قرار گرفت.

سامانه اخبار جاما با باز نشر اخبار املاک ایران از سایت ها و خبرگزاری های معتبر به صورت روزانه تمامی اخبار مربوط به بازار املاک را برای متقاضیان و فعالان بازار املاک ایران آماده و منتشر می کند. علاقهمندان به اخبار املاک می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی سامانه اخبار جاما، می توانند آخرین اخبار بازار املاک ایران و اخبار برتر را به صورت روزانه مطالعه کنند. همچنان کاربران می توانند با استفاده از برنامه های خبر خوان و خوراک RSS سامانه اخبار جاما آخرین اخبار بازار املاک ایران را به صورت روزانه دریافت کنند.

خوارک RSS آخرین اخبار در سامانه اخبار جاما
خوارک RSS اخبار برتر در سامانه اخبار جاما

اخبار املاک از منابع معتبر و رسمی

تمامی اخباری که در سامانه اخبار جاما منتشر می شود ار منابع معتبر و رسمی همچون روزنامه های رسمی، خبرگزاری های رسمی و سایت های خبر مورد تایید برگرفته می شود. اخبار املاک منتشر شده از میان تمامی خبر های موجود به صورت دستچین انتخاب، پس از استخراج با ذکر منبع و پیوند به مقاله اصلی در سامانه اخبار جاما منتشر می شوند.

مقاله های موجود بدون تحریف و تغییر به صورت مستقیم از منابع خبری برگرفته شده است که نام و پیوند منبع خبر نیز در آن ذکر شده است. کاربران سامانه جاما می توانند هر گونه مشکل در مقاله های خبری را از طریق امکانات موجود در سایت گزارش کنند.

نظرات مردمی درباره اخبار املاک

علاقهمندان به بازار املاک و کاربران سامانه جاما می توانند پس از مطالعه اخبار و مقاله های خبری در سامانه اخبار جاما نظرات شخصی و تخصصی خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. برای حفظ حریم شخصی کاربران ثبت نظرات می تواند بدون نام و هویت حقیقی ثبت شود. در صورت تمایل، کاربر ها می توانند با ثبت نام رایگان در سامانه جاما، نظرات خود را به همراه نام کامل و عکس ثبت کنند.

ویرایش و حذف نظرات ثبت شده در سامانه جاما فقط برای کاربرانی که دیدگاه خود را به همراه حساب کاربری ثبت کرده اند امکان پذیر است. نظراتی که به صورت ناشناس ثبت شده اند قابل ویرایش و حذف از مقاله های خبری نیستند و فقط پس از گزارش مشکل از طرف کاربران، نهاد های نظارتی و سامانه جاما قابل حذف می باشند.

تمامی دیدگاه های ثبت شده باید مطابق با قوانین کشوری، اجتماعی، قوانین و شرایط استفاده از سامانه جاما باشند و در صورت مشاهده تخلف از طرف کاربران، نظر مورد بدون اخطار از سامانه جاما و سامانه اخبار جاما حذف خواهد شد.

همکاری با سامانه اخبار جاما

سامانه جاما از تمامی فعالان، نویسندگان و خبرنگاران که علاقهمند به تهیه گزارش و مقاله در زمینه املاک و بازار املاک ایران هستند را به همکاری دعوت می کند. گزارش ها و مقاله هایی که با همکاری شما عزیزان تهیه می شود به همراه نام و اطلاعات تماس شما در سامانه اخبار جاما منتشر خواهد شد. شما می توانید با تماس با سامانه جاما اعلام آمادگی خود را برای همکاری اعلام فرمایید.

دیدگاه ها 1 نظر

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
  2. کاربر ناشناس

    خیلی کار خوبی انجام دادید. همیشه یکی از مشکل های من دنبال کردن اخبار املاک بوده و باید هر روز چندین سایت و روزنامه رو به دنبال خبرها می گشتم. الان دیگه می تونم تمام خبرهایی که می خوام رو تو این سایت پیدا کنم.

برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات